joi, 4 februarie 2010

Nu voi mai privii o ceasca de cafea la fel

Te întrebi uneori daca ceea ce traiesti e adevarat... Treci prin momente de cumpana, supravietuiesti miraculos, apoi ai vrea sa dezvalui si altora prin ce ai trecut...

Cu totii avem parte de suferinta, de iubire, de miracole, de tradare, de regasiri...

- Nu păstra nimic pentru o ocazie deosebită, fiecare zi trăită este o ocazie deosebită.
Încă mă mai gândesc la aceste cuvinte… deja mi-au schimbat viaţa.
Acum citesc mai mult şi fac curat mai puţin. Mă aşez pe fotoliu şi admir priveliştea bucatariei ascultand stirile de la sport.ro care se repeta din ora in ora. Petrec mai mult timp cu familia şi prietenii şi mai puţin la calculator. Am inţeles că viaţa trebuie să fie un cumul de experienţe de care să te bucuri, nu o luptă pentru a supravieţui.
Nu mai pastrez nimic. Folosesc aceasi ceasca de cafea in zile diferite. Îmi pun cumpărături, dacă aşa decid şi aşa am chef. Nu mai pastrez cel mai bun parfum pentru ocaziile speciale, ci îl folosesc oricând am chef.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu